.

.

קופסא תכשיטים, נשים של אחסון תיבת עץ מלא תכשיטי אחסון תיבת סיני סגנון רטרו כפול דלת תכשיטי תיבת צמיד

קופסא תכשיטים, נשים של אחסון תיבת עץ מלא תכשיטי אחסון תיבת סיני סגנון רטרו כפול דלת תכשיטי תיבת צמיד

ILS 52.60

קיים
במחסן.

?מידות? אורך 21 רוחב 12 גובה 17 סנטימטר, זה לא גדול, רק בגודל בינוני. זה קומפקטי מפתח מנעול ידית לעשות זה תכשיטי תיבת מאוד מתאים עבור נסיעות. ?עיצוב אלגנטי? פשוט וקומפקטי עיצוב תכשיטי תיבה, מראה אלגנטי, מתאים לכל גבירותיי ובנות. מתנה מתחשבת לחתונות ומסיבות יום הולדת. ?עיצוב אלגנטי? פשוט וקומפקטי עיצוב תכשיטי תיבה, מראה אלגנטי, מתאים לכל גבירותיי ובנות. מתנה מתחשבת לחתונות ומסיבות יום הולדת. ?מתנה הגונה ונפלאה? אידיאלי תכשיטי אחסון תיבת כדי לשמור על שולחן איפור נקי ומסודר. קופסת תכשיטים זו היא מתנה יצירתית לאמהות, נשים, בנות או חברים בחג המולד, חג ההודיה, חג האהבה, יום האם, יום הולדת או כל יום נישואין אחר, או אפילו רק לעצמך. ?קטן ויפה? באיכות גבוהה מלאכותי עור מעטפת, ידידותית לסביבה בינוני צפיפות סיבי, רך קטיפה בטנה, למנוע תכשיטי שלך מפני סריטות וללבוש. זה אופנתי תכשיטי תיבת הוא יפה ועמיד. זה קטן ומקסים תכשיטי תיבת יכול לשמור תכשיטי מנת. מפרט : שלוש שכבות אירועי מתנת מתן ישים : חתונות, נסיעות מזכרות, הטבות לעובדים, חתונה יום הולדת מתנות קשיות : קשה חומר : עץ גודל : אורך 21*רוחב 12*גובה 17 סנטימטר סגנון : יפני סגנון יתרונות של קופסות תכשיטים : -אתה יכול לבחור תכשיטי במתנה, המאהב שלך, ילדה, אמא, חבר, יהיה כמו זה מאוד. - להגן על התכשיטים שלך, שעונים, שרשרות, טבעות, צמידי מפני נזק ושריטות. - תכשיטי תיבת יכול לעזור לך לסווג ולארגן, קל למצוא. - לשמור על תכשיטים נקי ואבק הוכחה. מצא בית נוח לתכשיטים שלך והגן בצורה מושלמת על התכשיטים שלך. כל בחורה צריכה להיות תיבת התכשיטים שלה, כך התכשיטים שלך הוא קישוט אלגנטי. הסתר סוד של אישה, רשום סיפור של אישה, מייצג חלום יפה של אישה, בפנים יכול לאחסן הרבה תכשיטים, יש תגמולים של הגאווה שלה, מתנות מאוהבים, מתנות מאמהות לבנות. הצגת היופי שלך היא לא רק גישה לחיים, לכל אישה שאוהבת יופי יש "ממלכה סודית" שמסתירה רגשות וסיפורים, כלומר קופסת תכשיטים של אישה.

פרמטרי מוצר

three layers:
Applicable gift-giving occasions:
weddings, travel souvenirs, employee benefits, wedding birthday gifts
Hardness:
hard
Material:
wood
Size:
length 21*width 12*height 17cm
Style:
Japanese style
Advantages of Jewelry Boxes:
-You can choose jewelry as a gift, your lover, girl, mother, friend, will like it very much.:
-Protect your jewelry, watches, necklaces, rings, bracelets from damage and scratches.:
-Jewelry box can help you categorize and organize, easy to find.:
-Keep jewelry clean and dust-proof.:
Find a comfortable home for your jewelry and perfectly protect your jewelry.:
Every girl should have her own jewelry box, so that your jewelry is elegant decoration.:
Hide a woman's secret, record a woman's story, represent a woman's beautiful dream, inside can store a lot of jewelry, There are rewards of her own pride, gifts from lovers, gifts from mothers to daughters.:
Showing your beauty is not only an attitude to life, every woman who loves beauty has a secret kingdom that hides emotions and stories, that is, a woman's jewelry box.:
  :

מוצרים בקטגוריה